Få dokumenteret effekten af din annoncering med en Effektanalyse. Effektanalysen bidrager til din annoncering med viden om, hvordan din annonce bliver modtaget og læst i et specifikt magasin.
Analysen tager udgangspunkt i AIDA-modellens fire faser:
Attention – I hvor høj grad genkendes annoncen, efter læserne har set den?
Interest – I hvor høj grad læses annoncen helt/delvist?
Desire – Motiverer annoncen læserne til at søge mere viden om produktet?
Action – Afdækning af læsernes købsintention for produktet/ydelsen i annoncen
Analysen afklarer også:
Erindring – I hvor høj grad husker læserne annoncen?
Liking – Mener læserne, at det er en god annonce?
Målretningen – Den procentvise andel af beslutningstagere/potentielle kunder blandt læserne inden for annoncens produktkategori.
Med en effektanalyse får du dokumenteret viden, der kan hjælpe til at udvikle og tilpasse annoncen, så den giver optimal effekt.
Hvad kan DG Media tilbyde?
I samarbejde med Voxmeter / CatGlobe giver vi vores annoncører en enestående mulighed for at få målt effekten af deres annoncer.